magisk morgon

Åh helgen har varit så bra! I fredags så hade vi planerat in en kväll då vi skulle laga massa mat som vi inte lagat förut för att bli inspirerade av lite nytt. Tidigare på dagen var vi på en liten marknad och myste runt på stan, handlade och sedan började matlagningen vid 16. Vi höll på och laga mat fram till efter 23!!! I sträck, utan paus och jag gjorde 3, ibland 4 saker samtidigt. Lyckades bland annat göra världens godaste bröd! Det va ganska galet samtidigt som vi hade skitkul! Vi började äta vid halv 12, inte så normalt men det är så sommaren ska vara! Vi fick dessutom mer besök på kvällen så vi blev några stycken som njöt av maten in på natten :)
 
Inatt så va jag vaken fram till 5 då jag skulle hämta min bror och hans polare från Bråvalla. Påväg till stationen så va jag tvungen att stanna minst 15 gånger bara för att fota för det va så fiiiiint! Gjorde ont att åka förbi det, önskar jag kunde knäppa med fingrarna och få dit en färdigstylad modell. Blir lätt att gå upp i ottan för en plåtning snart. Ska dessutom se till att ta fler bilturer vid 4-tiden i fortsättningen :)
 
 
 
Kommentera inlägget här: