tips!

Jag brukar aldrig tipsa riktigt om saker så här omfattande men kände att jag
verkligen ville göra det med en produkt jag precis har skaffat! 

Jag köpte Kicks Professional BB Cream Brush och jag har testat att applicera min
foundation med den och resultatet har aldrig blivit så bra som nu. 
Den behöver alltså inte användas till BB cream's utan fungerar perfekt även till foundation.
 
Jag använder en ganska tunn men täckande foundation från MaxFactor och tidigare har jag testat att använda en platt foundationpensel men jag har aldrig riktigt gillat resultatet. Det blir lätt penselränder och jag tycker det kan va lite svårt att arbeta in basen med en sådan borste då basen gärna åker tillbaka på penseln igen när man arbetar med den. Med Kicks borste så är det väldigt lätt att arbeta in basen med cirkulerande rörelser och den sitter väldigt bra hela dagen. Tidigare har min bas försvunnit under dagen men med denna har det
blivit bättre, så den kan jag verkligen rekommendera! 
 
Bild från Kicks hemsida.
129 :-
 
 
Kommentera inlägget här: