Twenty-eight days into september

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
För några veckor sedan fick jag chans att jobba tillsammans med modellen Aja Svensson från Scandinavian models och då fick jag låna de fantastiskt vackra kläderna från Twenty-eight days into september. Jag fick även låna grymt snygga skor från Din Sko. Vi fotograferade i Linköpings Slott- och Domkyrkomuseums lokaler som vi fick låna och det var jättekul att få jobba tillsammans med Aja med de kläderna i den miljön. Jag är jättenöjd med resutatet och ser fram emot framtida samarbeten.

Tack till Linköpings Slott- och Domkyrkomuseum för att vi fick vara i era lokaler och 
tack till Din Sko för lånet av de snygga skorna och
tack till Emma & Karin för lånet av kläderna.
 
För att se mer bilder, gå in på min hemsida www.pernillastrand.se

Besök även designernas hemsida www.twentyeightdays.se
och modellens sida på www.scandinavianmodels.se
 
Kommentera inlägget här: