Nyinköpt

I lördags va jag i Linköping och hade en jättemysig shoppingdag med mamma. Vi strosa runt och hitta helfina grejer. Min foundation va nästan slut så behövde köpa en ny men den jag har använt nu hur länge som helst fanns inte så blev sugen på att testa en ny. Jag har kört på samma rätt länge för den har varit ett säkert kort. Jag har väldigt svår hy och vad som helst passar inte till mig. T.ex. är jag extremt ljus så behöver nästan en vit foundation och det är verkligen inte alla som har.
Den jag haft är från Max Factor och har tyckt den är bra för att den finns i väldigt ljus nyans och är oljefri! På sistonde har den dock inte suttit riktigt hela dagen. SÅ! Jag tittade runt och hitta denna! Max Factor Face Finity All day flawless med primer, concealer och foundation i ett. 
Måste säga att jag är sjukt imponerad över denna. Den sitter verkligen heeela dagen! Innan jag börja använda denna hade jag med mig mitt sminkkit i väskan under dagen och va tvungen att bättre på iaf en extra gång, nu behöver jag inte det alls. Blir inte ens blank och den täcker bra.
 Max Factor ska ha en fet guldstjärna för att de har tillräckligt ljusa nyanser så det finns till alla! Typ de enda som har det tyvärr.
 
- Den håller hela dagen.
- Man blir inte blank.
- Har jättebra täckning men ser naturligt ut.
- Bra pris.
- Ganska snygg också.
 
Max Factor Face Finity
All day flawless  
Primer, concealer och foundation
165 :- hos Kicks
5/5
 
Diesel
Loverdoose Tattoo
Doften innehåller bergamott, jasmin, apelsinblom och vanilj.
 
Jag har haft jättesvårt att hitta en parfym som jag gillar men äntligen har jag hittat en!
30 ml 389:- hos Kicks
 
 Har hittat världens finaste halsduk!
 
299:- hos Åhlens

 
Kommentera inlägget här: