Slingervägar

 
Det blev en till rosa bild! Sitter i Gamleby, återigen. Känner mig ganska full av intryck efter dagens bilresa. Försommaren är så sjukt magisk i Sverige! Har sett så otroligt vackra platser påväg ner hit idag. Vi tog en ny väg och genade via Kinda och tvärsa sen rakt över ut mot havet. Små slingervägar överallt, sjöar, berg, ängar, blommor, sol, helt underbart.
Jag hittade dessutom en drömsk hage häromdagen där jag aldrig varit förut, lite konstigt då den ligger 5 min gång från där jag växt upp. Där vill jag duka upp ett långbord och fira midsommar med alla fina människor jag känner. Varför kan man inte få göra sånt för? Blir deppig av mina glada tankar bara för det känns som att de inte går att genomföra, kommer jag alltid vara den mest event- och festpeppade någonsin? Folk borde va lite mer drömsk som jag.

Imorrn ska jag fota ett jobb här i Gamleby, därför jag är här. Bra att passa på att använda studion innan skolan stänger. Ska bli jätteroligt och jag ser fram emot plåtnigen :) 
Kommentera inlägget här: