utflyttad från gamleby

Ja, då har man flyttat ifrån Gamleby. Känns lite konstigt men ändå skönt. 
Vi fick ett riktigt nice avslut på terminen. I tisdags så hade vi vår sista redovisning och efter det så överraska lärarna oss med tårta, saft och kaffe! Det blev en mysig gofika och senare hade vi klädbytardag utanför internatet där folk la ut kläder de ville bli av med och det var för alla att plocka. Skitkul grej att göra och jag hitta en jättefin röd kavaj. Det blev mitt första riktigt färgglada plagg i min garderob.

Igår arrangera folkhögskolan en avslutningsmiddag som vi var med på och temat var Disney. Man skulle klä ut sig till en disneykaraktär och alla i klassen gick all in och det var nog det roligaste. Jag klädde ut (upp mig) till Cruella De Vil ;D

Efter en riktigt trevlig kväll igår va jag tidigt uppe idag för att packa ihop allt och flytta hem.
Jag mellanlandar i Sya över sommaren innan jag drar vidare till Stockholm i juli. Ser verkligen fram emot att flytta dit! Då börjar även min praktik som jag ska göra hos två modefotografer. Är riktigt nöjd med var jag kommer hamna och kan inte vara gladare!

Bjuder på en bild jag inte visat förut från en riktigt kall plåtning jag gjorde i Linköping.
 
 Modell: Hektor Wedin, Elite Model Management
Kläder: Carlings, Linköping Gränden
 
Ingrid Bergman:

Ja, visst var middagen rolig! Och du var grym med mitt smink! Saknar dig fining!

Kommentera inlägget här: